22. 06. 2015

  22.6.2015    Externá spätná väzba modelu CAF - Site Visit

Špeciálne sa zamerali na analýzu samohodnotenia a na zostavovanie, komunikáciu a implementáciu plánu zlepšovania. Dôležitou súčasťou boli i rozhovory s členmi CAF tímu, ktorí boli bezprostredne do celého procesu zapojení, ale taktiež i so zainteresovanými stranami ako sú napr. študenti, zamestnanci a partnerské organizácie, ktoré bezprostredne na implementácii modelu CAF neparticipovali. UCM sa zapojila do hodnotenia Efektívny používateľ modelu CAF. Celý proces pozostáva z troch základných fáz:

1. fáza - prihláška
2. fáza - poskytnutie spätnej väzby
3. fáza - rozhodnutie o udelení , resp. neudelení titulu "Efektívny používateľ modelu CAF"

Treba zdôrazniť, že model CAF je zameraný na hodnotenie systému manažérstva kvality. Zavedený a používaný systém manažérstva kvality je  dôležitým kritériom pre naplnenie požiadaviek Akreditačnej komisie.