World of Advergaming (Digitálne hry ako nástroje reklamy)

Monografia sa zaoberá oblasťou advergamingu, chápaného ako zastrešujúci pojem pre všetky praktiky, cielene využívajúce digitálne hry k reklamným účelom. Tento prístup zohľadňuje aj jej štruktúra, od vymedzenia terminológie a miesta advergamingu v systéme marketingovej komunikácie cez stručnú históriu využívania digitálnych hier v rámci propagácie až po podrobnú analýzu hlavných súčastí advergamingu – reklamných hier a in-game advertisingu.

Monografia objasňuje kľúčové pojmy tejto oblasti, uvádza definície, klasifikácie vytvorené na základe rôznych kritérií a aspekty, ktorými sa reklamné hry a in-game advertising vyznačujú. Záver je venovaný vplyvu advergamingu na nákupné správanie spotrebiteľov spolu s návrhom špecifického targetingu pre propagáciu prostredníctvom digitálnych hier (teória hypercieľovej skupiny).

Cieľom tejto monografie je jasne a komplexne zadefinovať terminológiu z oblasti advergamingu, rozšíriť a systematizovať existujúcu teóriu a tým aj možnosti jeho praktickej implementácie. Zároveň sa snaží poskytnúť čitateľovi ucelený pohľad na túto problematiku, ilustrovaný množstvom príkladov realizovaných projektov.