Aktuality

Denis Kostelanský: TikTok je neskutočná studňa contentu, kde nájdete veľa edukatívneho obsahu aj z marketingu

Absolvent našej univerzity prerazil vo svete reklamy. Ako sa do neho dostal a čomu sa venuje porozprával pre portál Stratégie

Na otázky odpovedá Denis Kostelanský, Digital Account Executive z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Okrem svojej bežnej práce spravuje tiež Instagram pre KFC Slovensko. Je fanúšikom tetovaní (zdobí ho už 7 umeleckých kúskov), basketbalu, Harryho Pottera či trilógie Hobbit. Vo voľnom čase si rád oddýchne na gauči s ovládačom od PS5.

Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?

Okrem toho, že momentálne odpovedám na vaše otázky na dovolenke v Egypte, tak po osobnej stránke asi nič, ale vlastne nedávno som sa presťahoval z Trnavy do Bratislavy. V agentúre máme stále kopec práce a zopár tendrov, ktoré verím, že budú úspešné.

A na čom teraz pracujem? Okrem accountovania kampaní a denných jobov pre našich klientov ŠKODA, 365.bank, PABK a KFC riešim momentálne aj komunikáciu Zlatého Klinca pre tento rok. To znamená, že nezabúdajte prihlasovať vaše kreatívne práce do 21.7. na: http://www.sutaz.zlatyklinec.sk a sledujte naše sociálne siete. 

Viac sa dočítate na webovej stránke Stratégií.

Autorka: Michaela Kováčová
Foto: Archív Denis Kostelanský

Vložil: Andrej Brník
Zodpovedná osoba: Mgr. Andrej Brník, PhD.
Zdroj: Strategie.sk
Dátum vloženia: 10.8.2023
Dátum aktualizácie: 4.10.2023