Aktuality
Denis Kostelanský: TikTok je neskutočná studňa contentu, kde nájdete veľa edukatívneho obsahu aj z marketingu
Absolvent našej univerzity prerazil vo svete reklamy. Ako sa do neho dostal a čomu sa venuje porozprával pre portál Stratégie.
Na otázky odpovedá Denis Kostelanský, Digital Account Executive z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Okrem svojej bežnej práce spravuje tiež Instagram pre KFC Slovensko. Je fanúšikom tetovaní (zdobí ho už 7 umeleckých kúskov), basketbalu, Harryho Pottera či trilógie Hobbit. Vo voľnom čase si rád oddýchne na gauči s ovládačom od PS5.
Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?
Okrem toho, že momentálne odpovedám na vaše otázky na dovolenke v Egypte, tak po osobnej stránke asi nič, ale vlastne nedávno som sa presťahoval z Trnavy do Bratislavy. V agentúre máme stále kopec práce a zopár tendrov, ktoré verím, že budú úspešné.
A na čom teraz pracujem? Okrem accountovania kampaní a denných jobov pre našich klientov ŠKODA, 365.bank, PABK a KFC riešim momentálne aj komunikáciu Zlatého Klinca pre tento rok. To znamená, že nezabúdajte prihlasovať vaše kreatívne práce do 21.7. na: http://www.sutaz.zlatyklinec.sk a sledujte naše sociálne siete.
Viac sa dočítate na webovej stránke Stratégií.
Autorka: Michaela Kováčová
Foto: Archív Denis Kostelanský