Aktuálne informácie pre študentov

Publicistická súťaž Bold

V rámci multimediálneho festivalu Frejm 2013 vyhlasujeme po prvýkrát publicistickú súťaž Bold. Do súťaže môžete prihlásiť akýkoľvek publicistický text, ktorý bol uverejnený počas kalendárneho roka 2012 v akomkoľvek médiu. Dĺžka súťažného príspevku nie je limitovaná, maximálne však môžete prihlásiť 3 texty. 

Do súťaže nezaraďujeme príspevky, ktoré žánrovo patria k spravodajstvu a ani beletristické texty – pre mne pripravujeme literárny večer. Uzávierka súťaže je 2. apríla 2013.

Vyhlásenie výsledkov, o ktoré sa postará odborná porota zložená z pedagógov FMK, bude súčasťou programu Multimediálneho večera, ktorý sa uskutoční v Synagóge 10. apríla.

Bližsie podmienky a formulár prihlášky nájdete na http://www.frejm.sk/publicisticka-sutaz-bold.html

Festival Frejm pripravujú Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave a OZ Publikum.sk s podporou Univerzity sv. Cyrila a Metoda. Mediálnymi partnermi festivalu sú rádio Aetter, Atteliér, Trnava-live.sk a mesto Trnava.

Výzva.

Vložil: Kamil Adamec
Dátum vloženia: 2.4.2013