doc. PhDr. Daniela Kollárová, PhD.

Docentka Kollárová je absolventkou FMK UCM v Trnave a FF UKF v Nitre. Vo svojej výskumnej, publikačnej i pedagogickej činnosti sa venuje marketingovej komunikácii, spotrebiteľskému správaniu a maloobchodu.
Je členkou organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing and Media Identity, podpredsedníčkou Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave, členkou redakcie vedeckého časopisu Communication Today, indexovaného v Emerging Sources Citation Index, vo WoS Core Collection a v Scopuse a členkou redakčnej rady odborného časopisu Scientia et Societes Newton University.
Ako koordinátorka štúdia sprostredkováva komunikáciu medzi študentmi a súčasťami fakulty a univerzity. Vo funkcii tajomníčky a zástupkyne vedúcej katedry vybavuje písomnú agendu katedry.
Oblasti záujmu: marketingová komunikácia, podpora predaja, priamy marketing, komunikácia na mieste predaj, spotrebiteľské správanie, maloobchod.
Dôležité odkazy
V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník
Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.
[Kusá Alena (33 [3,20 AH]%) - Fašiang Tomáš (34 [3,24 AH]%) - Kollárová Daniela (33 [3,20 AH]%)]
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Trends in education during the pandemic: modern online technologies as a tool for the sustainability of university education in the field of media and communication studies / Anna Hurajová, Daniela Kollárová, Ladislav Huraj, 2022. DOI DOI 10.1016/j.heliyon.2022.e09367.
In: Heliyon. - ISSN 2405-8440, Roč. 8, č. 5 (2022), s. 1-17 [online].
Spôsob prístupu:V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
https://www.cell.com/heliyon/fulltext/S2405-8440(22)00655-7
[Hurajová Anna (40%) - Kollárová Daniela (40%) - Huraj Ladislav (20%)]
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Visual Communication of Festive Shop Window Displays with Customers / Daniela Kollárová ... [et al.], 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/ejmap-24-01-06.
In: European Journal of Media, Art and Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 12, č. 1 (2024), s. 104-111 [print, online].
[Kollárová Daniela (30%) - Habiňáková Eva (30%) - Tománková Andrea (20%) - Kushnarevych Andrii (20%)]
AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami / Daniela Kollárová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 109 s. - ISBN 978-80-8105-618-5.
[Kollárová Daniela (100%)]
V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia
Mobile phone as a means of communication with Generation Z consumers in retail / Daniela Kollárová, Miriama Koliščáková, Andrej Trnka, 2023. - Kategória do roku 2021 ADE. DOI DOI 10.7251/EMC2301113K.
In: Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije = Economy and Market Communication Review = Economy and Market Communication Review. - ISSN 2232-8823, Roč. 13, č. 1 (2023), s. 113-130.
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Direct marketing | marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Podpora predaja | marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Medzinárodný marketing a marketingová komunikácia | marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Manažment a marketing | masmediálna komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Odborná prax | marketingová komunikáca | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Seminár k záverečnej práci I. | marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Spotrebiteľská gramotnosť | mediálne a informačné kompetencie | 3. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Stratégie ekonomiky pozornosti digitálnych médií | marketingová komunikácia | 3. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
VEGA 1/0606/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.
VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu, vedúca projektu: prof. Ing. Alena Kusá, PhD., doba riešenia: 2015-2017, členka riešiteľského kolektívu
VEGA 1/0640/15 Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov, doba riešenia: 2015 – 2017, vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., členka riešiteľského kolektívu
VEGA č. 1/0334/24 Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. Doba riešenia: 2024 - 2026. Vedúca projektu.
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Design thinking workshopy: Segmentácia, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka | 2022 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | FMK UCM v Trnave | 2021 |
Digitálne technológie v retailu v době pandemie | POPAI CE | 2021 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 2022 |
Vyšší princip retailu | POPAI CE | 2020 |
Jak správně na Category Management? | POPAI CE | 2020 |
Kapitáni Pert a Gantt | FMK UCM v Trnave | 2020 |
Design thinking | Google Slovensko | 2020 |
Štatistické metódy v marketingovom výskume | FMK UCM v Trnave | 2020 |
Project Based Learning, 4 fázy projektovej výučby: Analýza, Koncepcia, Verifikácia, Argumentácia | Talentway Academy | 2019 |
Design Thinking Tools, Talentway Academy Metódy: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping | Talentway Academy | 2019 |
Creative Skills for Innovation, Grow with Google Slovensko | Google Slovensko | 2020 |
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard | FMK UCM v Trnave | 2021 |
Digital Rulezz 2021 | PS: Digital, MarketerBiz | 2021 |
Školenie k antiplagiátorskému systému Urkund | Albertina icome | 2021 |
Interaktívny vzdelávací seminár pre pracovníkov s mládežou a učiteľov zameraný na inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže | Európsky dialóg, Občianske združenie | 2022 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM v Trnave | 2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | Inspirations Minar | 04/05 2023 |
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov Ako rozvíjať soft skills u študentov? | TALENTWAY | 2022 |
Kvalitatívny výskum (seminár) | Ipsos | 09/2023 |
Kreativita a kreatívne vyučovanie marketingovej komunikácie: 7+ je jednoduchý návod, ako sa naučiť pozerať na kreativitu v reklame | Wiktor Leo Burnett | 02/2024 |
Ako využiť AI v publikovaní (eticky) | FMK UCM v Trnave | 10/2023 |
Kvantitatívna a kvalitatívna obsahová analýza | FMK UCM v Trnave | 06/2024 |
Neuro & AI RULEZZ Špeciál (špecializovaná konferencia o neuromarketingu a využití AI v komunikácii a v reklame) | MARKETERS s.r.o. | 06/2024 |
Design thinking workshop | Adam Brocka | 09/2024 |
Didaktika pre učiteľov 1, 2, 3 | Jozef Strakoš | 10/2024 - 12/2024 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
členka redakčnej rady domáceho vedeckého časopisu (WoS) | Communication Today FMK UCM v Trnave | od 2010 doposiaľ |
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti | Česká marketingová společnost | od 2013 doposiaľ |
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti | WoodEMA | od 2012 doposiaľ |
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti | POPAI CE | od 2020 doposiaľ |
členka Vedeckého výboru konferencie Marketing Identity | FMK UCM v Trnave | od 2010 doposiaľ |
členka Rady kvality FMK | FMK UCM v Trnave | od 2021 doposiaľ |
členka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave | UCM v Trnave | od 2022 doposiaľ |
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti | ESMA | od 2021 doposiaľ |
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti | Klub učitelú marketingu | od 2019 doposiaľ |
členka organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing and Media Identity | FMK UCM v Trnave | od 2022 doposiaľ |
podpredsedníčka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave | UCM v Trnave | od 02/2023 |
členka Odborovej komisie pre doktorandské štúdium | FMK UCM v Trnave | 2023-2027 |
členka redakčnej rady zahraničného vedeckého časopisu | Scientia et Societas | od 06/2023 doposiaľ |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
Univerzita Jana Amose Komenského | Roháčova 1148/63, 130 00 Praha 3 | 10. 6. 2013 – 14. 6. 2013 | Erasmus+ |
Vysoká škola finanční a správní | Estonská 500, 101 00 Praha 10 | 16. 6. 2014 – 18. 6. 2014 | Erasmus+ |
University of Dubrovnik | Ul. branitelja Dubrovnika 29, 20000, Dubrovnik | 4. 5. 2015 – 8. 5. 2015 | Erasmus+ |
Saxion University of Appplied Sciences | M. H. Tromplaan 28, 7513 AB Enschede | 12. 3. 2017 – 17. 3. 2017 | Erasmus+ |
Brno University of Technology, | Antonínská 548/1, 601 90 Brno | 23. 5. 2022 - 27. 5. 2022 | Erasmus+ |
Institution of SpainBcn-Barcelona | Carrer del Pare Lainez, 19 - 08025 Barcelona | 10.3.2025 - 14.3.2025 | Erasmus+, mobilita zamestnancov za účelom odbornej prípravy |