doc. PhDr. Daniela Kollárová, PhD.

docentka, zástupkyňa vedúcej Katedry marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave Katedra marketingovej komunikácie
doc. PhDr. Daniela Kollárová, PhD.

Docentka Kollárová je absolventkou FMK UCM v Trnave a FF UKF v Nitre. Vo svojej výskumnej, publikačnej i pedagogickej činnosti sa venuje marketingovej komunikácii, spotrebiteľskému správaniu a maloobchodu.

Je členkou organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing and Media Identity, podpredsedníčkou Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave, členkou redakcie vedeckého časopisu Communication Today, indexovaného v Emerging Sources Citation Index, vo WoS Core Collection a v Scopuse a členkou redakčnej rady odborného časopisu Scientia et Societes Newton University.

Ako koordinátorka štúdia sprostredkováva komunikáciu medzi študentmi a súčasťami fakulty a univerzity. Vo funkcii tajomníčky a zástupkyne vedúcej katedry vybavuje písomnú agendu katedry.

Oblasti záujmu: marketingová komunikácia, podpora predaja, priamy marketing, komunikácia na mieste predaj, spotrebiteľské správanie, maloobchod.

 

Dôležité odkazy

 

V1 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok – monografia, kritická pramenná edícia, kritický komentovaný preklad, kartografické dielo, katalóg umeleckých diel, editovaná kniha, zborník

Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations / Alena Kusá, Tomáš Fašiang, Daniela Kollárová. - 1. vyd. - Oxford : Peter Lang, 2022. - 192 s. [9,64AH]. - ISBN 978-1-80079-855-7.


[Kusá Alena (33 [3,20 AH]%) - Fašiang Tomáš (34 [3,24 AH]%) - Kollárová Daniela (33 [3,20 AH]%)]


V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Trends in education during the pandemic: modern online technologies as a tool for the sustainability of university education in the field of media and communication studies / Anna Hurajová, Daniela Kollárová, Ladislav Huraj, 2022. DOI DOI 10.1016/j.heliyon.2022.e09367.

In: Heliyon. - ISSN 2405-8440, Roč. 8, č. 5 (2022), s. 1-17 [online].

Spôsob prístupu:V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

https://www.cell.com/heliyon/fulltext/S2405-8440(22)00655-7

[Hurajová Anna (40%) - Kollárová Daniela (40%) - Huraj Ladislav (20%)]


V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Visual Communication of Festive Shop Window Displays with Customers / Daniela Kollárová ... [et al.], 2024. - Kategória do roku 2021 ADN. DOI 10.34135/ejmap-24-01-06.

In: European Journal of Media, Art and Photography. - ISSN 1339-4940, Roč. 12, č. 1 (2024), s. 104-111 [print, online].

[Kollárová Daniela (30%) - Habiňáková Eva (30%) - Tománková Andrea (20%) - Kushnarevych Andrii (20%)]


AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách

Podpora predaja pri komunikácii s vybranými cieľovými skupinami / Daniela Kollárová ; recenzenti: Anna Zaušková, Aleš Hes. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014. - 109 s. - ISBN 978-80-8105-618-5.

[Kollárová Daniela (100%)]


V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Mobile phone as a means of communication with Generation Z consumers in retail / Daniela Kollárová, Miriama Koliščáková, Andrej Trnka, 2023. - Kategória do roku 2021 ADE. DOI DOI 10.7251/EMC2301113K.

In: Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije = Economy and Market Communication Review = Economy and Market Communication Review. - ISSN 2232-8823, Roč. 13, č. 1 (2023), s. 113-130.


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Direct marketing marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Podpora predaja marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Medzinárodný marketing a marketingová komunikácia marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Manažment a marketing masmediálna komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Odborná prax marketingová komunikáca 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Seminár k záverečnej práci I. marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Spotrebiteľská gramotnosť mediálne a informačné kompetencie 3. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Stratégie ekonomiky pozornosti digitálnych médií marketingová komunikácia 3. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VEGA 1/0606/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Zmena preferencií v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov marketingovej komunikácie. Vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.


VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu, vedúca projektu: prof. Ing. Alena Kusá, PhD., doba riešenia: 2015-2017, členka riešiteľského kolektívu


VEGA 1/0640/15 Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov, doba riešenia: 2015 – 2017, vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., členka riešiteľského kolektívu


VEGA č. 1/0334/24 Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. Doba riešenia: 2024 - 2026. Vedúca projektu.


Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Design thinking workshopy: Segmentácia, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka 2022
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe FMK UCM v Trnave 2021
Digitálne technológie v retailu v době pandemie POPAI CE 2021
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 2022
Vyšší princip retailu POPAI CE 2020
Jak správně na Category Management? POPAI CE 2020
Kapitáni Pert a Gantt FMK UCM v Trnave 2020
Design thinking Google Slovensko 2020
Štatistické metódy v marketingovom výskume FMK UCM v Trnave 2020
Project Based Learning, 4 fázy projektovej výučby: Analýza, Koncepcia, Verifikácia, Argumentácia Talentway Academy 2019
Design Thinking Tools, Talentway Academy Metódy: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping Talentway Academy 2019
Creative Skills for Innovation, Grow with Google Slovensko Google Slovensko 2020
Prvky interaktivity v online výučbe: nástroje Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard FMK UCM v Trnave 2021
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 2021
Školenie k antiplagiátorskému systému Urkund Albertina icome 2021
Interaktívny vzdelávací seminár pre pracovníkov s mládežou a učiteľov zameraný na inovácie v oblasti digitálneho vzdelávania mládeže Európsky dialóg, Občianske združenie 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM v Trnave 2022
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom Inspirations Minar 04/05 2023
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov Ako rozvíjať soft skills u študentov? TALENTWAY 2022
Kvalitatívny výskum (seminár) Ipsos 09/2023
Kreativita a kreatívne vyučovanie marketingovej komunikácie: 7+ je jednoduchý návod, ako sa naučiť pozerať na kreativitu v reklame Wiktor Leo Burnett 02/2024
Ako využiť AI v publikovaní (eticky) FMK UCM v Trnave 10/2023
Kvantitatívna a kvalitatívna obsahová analýza FMK UCM v Trnave 06/2024
Neuro & AI RULEZZ Špeciál (špecializovaná konferencia o neuromarketingu a využití AI v komunikácii a v reklame) MARKETERS s.r.o. 06/2024
Design thinking workshop Adam Brocka 09/2024
Didaktika pre učiteľov 1, 2, 3 Jozef Strakoš 10/2024 - 12/2024
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
členka redakčnej rady domáceho vedeckého časopisu (WoS) Communication Today FMK UCM v Trnave od 2010 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti Česká marketingová společnost od 2013 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti WoodEMA od 2012 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti POPAI CE od 2020 doposiaľ
členka Vedeckého výboru konferencie Marketing Identity FMK UCM v Trnave od 2010 doposiaľ
členka Rady kvality FMK FMK UCM v Trnave od 2021 doposiaľ
členka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave UCM v Trnave od 2022 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti ESMA od 2021 doposiaľ
členka zahraničnej profesijnej spoločnosti Klub učitelú marketingu od 2019 doposiaľ
členka organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing and Media Identity FMK UCM v Trnave od 2022 doposiaľ
podpredsedníčka Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave UCM v Trnave od 02/2023
členka Odborovej komisie pre doktorandské štúdium FMK UCM v Trnave 2023-2027
členka redakčnej rady zahraničného vedeckého časopisu Scientia et Societas od 06/2023 doposiaľ
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Univerzita Jana Amose Komenského Roháčova 1148/63, 130 00 Praha 3 10. 6. 2013 – 14. 6. 2013 Erasmus+
Vysoká škola finanční a správní Estonská 500, 101 00 Praha 10 16. 6. 2014 – 18. 6. 2014 Erasmus+
University of Dubrovnik Ul. branitelja Dubrovnika 29, 20000, Dubrovnik 4. 5. 2015 – 8. 5. 2015 Erasmus+
Saxion University of Appplied Sciences M. H. Tromplaan 28, 7513 AB Enschede 12. 3. 2017 – 17. 3. 2017 Erasmus+
Brno University of Technology, Antonínská 548/1, 601 90 Brno 23. 5. 2022 - 27. 5. 2022 Erasmus+
Institution of SpainBcn-Barcelona Carrer del Pare Lainez, 19 - 08025 Barcelona 10.3.2025 - 14.3.2025 Erasmus+, mobilita zamestnancov za účelom odbornej prípravy