PhDr. Katarína Ďurková, PhD.

odborná asistentka Katedra marketingovej komunikácie
PhDr. Katarína Ďurková, PhD.

Jedna z prých absolventiek Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. Od ukončenia magisterského štúdia nepretržite pôsobí v akademickom prostredí na katedre marketingovej komunikácie ako odborný asistent a v rokoch 2015 - 2024 aj v praxi ako PR manažér Slovenského zväzu cyklistiky a pretekov Okolo Slovenska. Je autorkou viacerých publikácií a odborných vedeckých článkov, statiach v učebniciach o PR, vzťahoch s médiami, sponzoringu a vnútropodnikovej komunikácii. Aktuálne začína popri pedagogickej práci riešiť aj Kariérne centrum FMK.

Má za sebou pedagogické mobility na univerzitách v Prahe, Záhrebe, Dubrovníku, portugalskej Leirii, fínskom Turku i talianskom Terrame.

Oblasti záujmu: public relations, vnútropodniková komunikácia, sponzoring.

 

Dôležité odkazy

 

AAB: ĎURKOVÁ, K., a kol. : Vyššie územné celky a ich interná komunikácia. Trnava: UCM v Trnave 2011. ISBN 978-80-8105-329-0


ACA: MATÚŠ, J. – ĎURKOVÁ, K, ČÁBYOVÁ, Ľ.: Moderný marketing. Lodz: Ksiezy Mlyn Dom Wydawniczy Michal Kolinski 2012. ISBN 978-83-7729-184-9


AEC : ĎURKOVÁ, K.: Advergaming in furniture companies. In: Position and Role of the Forest Based Sector in the Green Economy : Proceedings of Scientific Papers / editors: Mikuláš Šupín, Hubert Paluš ; scientific reviewers: Rastislav Šulek, Ján Borota, Živka Meloska. - Zagreb : International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing - WoodEMA, 2014. - ISBN 978-953-57822-1-6. - S. 31-36.


ADE : JURIŠOVÁ, V., ĎURKOVÁ, K.: CSR communication and its impact on corporate image. In: Review of Applied Socio-Economic Research. - ISSN 2247-6172. - Roč. 4, č. 2 (2012), [5 s.].


ACB: ĎURKOVÁ, K., FRANIC, D. a kol.: PUBLIC RELATIONS, Teória a prax. Trnava: UCM v Trnave 2022. ISBN 978-80-572-0251-6


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Mediálne a komunikačné stratégie Masmediálna komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Mediálne a komunikačné stratégie Masmediálna komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Sponzoring Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Public relations Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Hovorca a médiá Vzťahy s médiami 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

VEGA 1/0283/15 

Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu. Doba riešenia 2015 – 17. Vedúca projektu prof. Inf. Alena Kusá, PhD.

 


VEGA 1/0606/21

Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov

marketingovej komunikácie, 2021 – 2023, vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.




Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Akreditovaný sprievodca cestovného ruchu Slovenská obchodná a priemyselná komora 1998
G Suite: Online výučba cez Google Meet, FMK UCM 03/2020
Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 11/2020
Digital Rulezz 2021 - najväčšia marketingová konferencia na Slovensku PS: Digital, MarketerBiz 03/2021
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM v Trnave 09/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
Design Thinking workshopy s Adamom Brockom Adam Brocka - Service Designer 10 - 12/2022
Marketing Rulezz – All about Tik Tok PS: Digital, MarketerBiz 12/2022
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? Academic Business Centrum 12/2022
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom FMK UCM v Trnave 4 - 5/ 2023
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti Česká marketingová společnost 2019 - súčasnosť
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti POPAI Central Europe 2020 - súčasnosť
Členka redakčnej rady Communication Today od 2010 - súčasnosť
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti WOODEMA 2011 - 2016
Členka organizačného výboru Medzinárodná vedecká konferencia Nové trendy v marketingu 2003 - 2011
Členka vedeckého výboru Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity 2012 - 2020
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Sveučilište u Dubrovniku/University of Dubrovnik Chorvátsko, Dubrovnik 2015 Erasmus + Lectures, meeting, academic week
Faculty of Forestry,University of Zagreb Chorvátsko, Záhreb 2013 Erasmus + Lectures, meetings
Universita degli studi di Teramo Teramo, Taliansko 1.-5.5.2023 Erasmus + lectures, meetings