PhDr. Katarína Ďurková, PhD.

Jedna z prých absolventiek Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. Od ukončenia magisterského štúdia nepretržite pôsobí v akademickom prostredí na katedre marketingovej komunikácie ako odborný asistent a v rokoch 2015 - 2024 aj v praxi ako PR manažér Slovenského zväzu cyklistiky a pretekov Okolo Slovenska. Je autorkou viacerých publikácií a odborných vedeckých článkov, statiach v učebniciach o PR, vzťahoch s médiami, sponzoringu a vnútropodnikovej komunikácii. Aktuálne začína popri pedagogickej práci riešiť aj Kariérne centrum FMK.
Má za sebou pedagogické mobility na univerzitách v Prahe, Záhrebe, Dubrovníku, portugalskej Leirii, fínskom Turku i talianskom Terrame.
Oblasti záujmu: public relations, vnútropodniková komunikácia, sponzoring.
Dôležité odkazy
AAB: ĎURKOVÁ, K., a kol. : Vyššie územné celky a ich interná komunikácia. Trnava: UCM v Trnave 2011. ISBN 978-80-8105-329-0
ACA: MATÚŠ, J. – ĎURKOVÁ, K, ČÁBYOVÁ, Ľ.: Moderný marketing. Lodz: Ksiezy Mlyn Dom Wydawniczy Michal Kolinski 2012. ISBN 978-83-7729-184-9
AEC : ĎURKOVÁ, K.: Advergaming in furniture companies. In: Position and Role of the Forest Based Sector in the Green Economy : Proceedings of Scientific Papers / editors: Mikuláš Šupín, Hubert Paluš ; scientific reviewers: Rastislav Šulek, Ján Borota, Živka Meloska. - Zagreb : International Association for Economics and Management in Wood Processing and Furniture Manufacturing - WoodEMA, 2014. - ISBN 978-953-57822-1-6. - S. 31-36.
ADE : JURIŠOVÁ, V., ĎURKOVÁ, K.: CSR communication and its impact on corporate image. In: Review of Applied Socio-Economic Research. - ISSN 2247-6172. - Roč. 4, č. 2 (2012), [5 s.].
ACB: ĎURKOVÁ, K., FRANIC, D. a kol.: PUBLIC RELATIONS, Teória a prax. Trnava: UCM v Trnave 2022. ISBN 978-80-572-0251-6
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Mediálne a komunikačné stratégie | Masmediálna komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Mediálne a komunikačné stratégie | Masmediálna komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Sponzoring | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Public relations | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Hovorca a médiá | Vzťahy s médiami | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
VEGA 1/0283/15
Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu. Doba riešenia 2015 – 17. Vedúca projektu prof. Inf. Alena Kusá, PhD.
VEGA 1/0606/21
Zmena preferencii v nákupnom správaní spotrebiteľov v kontexte dynamiky vývoja nástrojov
marketingovej komunikácie, 2021 – 2023, vedúci projektu: Ing. Tomáš Fašiang, PhD.
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Akreditovaný sprievodca cestovného ruchu | Slovenská obchodná a priemyselná komora | 1998 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet, | FMK UCM | 03/2020 |
Pertov a Ganttov diagram | FMK UCM | 11/2020 |
Digital Rulezz 2021 - najväčšia marketingová konferencia na Slovensku | PS: Digital, MarketerBiz | 03/2021 |
Pokročilé funkcie MS Teams | FMK UCM v Trnave | 09/2022 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 09/2022 |
Design Thinking workshopy s Adamom Brockom | Adam Brocka - Service Designer | 10 - 12/2022 |
Marketing Rulezz – All about Tik Tok | PS: Digital, MarketerBiz | 12/2022 |
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? | Academic Business Centrum | 12/2022 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | FMK UCM v Trnave | 4 - 5/ 2023 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | Česká marketingová společnost | 2019 - súčasnosť |
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | POPAI Central Europe | 2020 - súčasnosť |
Členka redakčnej rady | Communication Today | od 2010 - súčasnosť |
Členka medzinárodnej vedeckej spoločnosti | WOODEMA | 2011 - 2016 |
Členka organizačného výboru | Medzinárodná vedecká konferencia Nové trendy v marketingu | 2003 - 2011 |
Členka vedeckého výboru | Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity | 2012 - 2020 |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
Sveučilište u Dubrovniku/University of Dubrovnik | Chorvátsko, Dubrovnik | 2015 | Erasmus + Lectures, meeting, academic week |
Faculty of Forestry,University of Zagreb | Chorvátsko, Záhreb | 2013 | Erasmus + Lectures, meetings |
Universita degli studi di Teramo | Teramo, Taliansko | 1.-5.5.2023 | Erasmus + lectures, meetings |