Mgr. Michal Kabát, PhD.

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Dangerous Zone: Games Caught Between Education and Indoctrination / Michal Kabát, Juraj Kovalčík, 2021. - Príspevok je indexovaný vo WoS a Scopus. DOI DOI 10.34190/GBL.21.100. In: Proceedings of the 15th European Conference on Game Based Learning ECGBL 2021 / ed. Panagiotis Fotaris. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2021. - ISBN 978-1-914587-12-2. - ISSN 2049-0992, s. 396-403.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchGame jams as a source of creativity in promoting eco-innovations / Zdenko Mago, Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 386-398 [online].
ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisochTeaching metaverse. What and how to (not) teach using the medium of virtual reality / Michal Kabát, 2016. - Popis urobený: 14. 12. 2017.In: Edutainment. - ISSN 2543-6384, Vol. 1, iss. 1 (2016), pp. 53-59 [online].
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchVirtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370.
ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Is larp the answer to the gamification of events and education? A case study of the ongoing implementation of quests and coins to the core of the festival / Alexandra Kukumbergová, Michal Kabát, 2020. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 2 (2020), s. 224-227.
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Typografia a dizajn I-II. | Teória digitálnych hier | Bc | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Vývojové nástroje I. | Teória digitálnych hier | Bc | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Elektronický šport I. - VI. | Teória digitálnych hier | Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Streaming a komentovanie digitálnych hier I. - VI. | Teória digitálnych hier | Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Praktikum herného vývoja I. - VI. | Teória digitálnych hier | Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Tvorba webových stránok I., II. | Teória digitálnych hier | Bc. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kreatívne praktikum elektronického športu I. - IV. | Teória digitálnych hier | Mgr. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Komentovanie a streaming digitálnych hier I. - IV. | Teória digitálnych hier | Mgr. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kreatívne praktikum herného vývoja I. - IV. | Teória digitálnych hier | Mgr. | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Erasmus +: 017-1-PL01-KA204-038869_Strategic Partnership for School Education-Location-based Games as a Contemporary, Original and Innovative Method of Seniors Teaching and Learning. Viac info: http://logaset.eu/ Forma: účasť Cieľom projektu bola praktická implementácia geolokačných hier do vzdelávania seniorov v oblasti digitálnych zručností a ich meranie. Forma účasti: zodpovedný riešiteľ (vedúci)
Creative Europe: 2015 – 1450/001 – 001Festival of Art and Independent Games LAG. Forma: účasť. Cieľom projektu bola realizácia herných jamov na medzinárodnej úrovni, vzdelávanie študentov herných odborov a výmena zručností a skúseností v edukačnom procese. zodpovedný riešiteľ (vedúci) Doba riešenia: 2017 - 2019 https://lagfestival.us.edu.pl/sk/
KEGA 023UCM-4/2020 Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu. Cieľom projektu je tvorba materiálov určená na výučbu predmetov v programe teória digitálnych hier. 2020 - 2022. Forma: účasť, riešiteľ.
VEGA 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z
Kreatívne centrum – adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra. Manažér pre expertné a konzultačné služby.
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Seminár rakúskej ekonómie | INESS | 2014 |
Edukácia seniorov vo oblasti digitálnych médií | LOGASET | 2018 |
Projektová výučba | TALENTWAY | 2019 |
Adobe Creative Suite | UCM | 2012 - 2016 |
Web Development / CMS Manažment | UCM | 2008 |
Learn to Coach | Pixel Federation (Martina Gallovičová) / Leaf (Viera Lasáková) | 2021 |
Radical Candor | Pixel Federation (Martina Gallovičová) | 2021 |
Rozvoj profesijných kompetencií vysokoškolského učiteľa | UCM, Filozofická fakulta | 2022 |
Kurz Karierového poradenstva pre 21. storočie | Certifikát: https://careerguidancecourse.eu/ | 2022 |
Absolvent podnikateľského akcelerátora | Game Jam Plus | 2022 / 2023 |
Mentoring v tvorbe newsgames | Facts Game Jam, A Maze Festival, Goethe Inštitút Bratislava | 2024 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Hra Fake Spotting | Víťaz Bratislava Game Jam 2020 | 2020 |
člen | Slovenská asociácia elektronických športov | od 2019 - súčasnosť |
Higher Education Video Game Alliance | od 2018 - súčasnosť | |
člen | Esport Research Group | od 2020 - súčasnosť |
člen | Spolek Herní historie | od 2020 - súčasnosť |
člen redakčnej rady + recenzent | Acta Ludologica | od 2018 - súčasnosť |
Garant sekcie | Megatrends and Media + Marketing Identity | 2015, 2017, 2019 |
hlavný organizátor, garant | Central and Eastern European Games Studies Conference | 2017 |
Organizátor | Týždeň vedy a techniky / sekcia digitálnych hier | 2018 - súčasnosť |
člen | komisie štátnych bakalárskych a magisterských skúšok | od 2015 - súčasnosť |
prednášajúci - téma Virtuálny LARP: http://konference.rolling.cz/wp-content/uploads/2023/01/Larpovakonference_2023_program.pdf | Larpová konference | 14.1.2023 |
Recenzent | Hungarian Journal of English and American Studies (https://ojs.lib.unideb.hu/hjeas) | 2022 |
1. miesto Facts Game Jam s hrou Bearly News | Goethe inštitút Bratislava / A Maze festival Berlin | 6. - 9. apríl 2024 |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
Ritsumeikan University | Kjóto, Japonsko | 13.-21.1.2018 | výskumná a pedagogická činnosť |
Uppsala University | Gotland, Švédsko | jún 2018 | visiting researcher |
Ostravská univerzita | Ostrava | 12.6. - 16.6. 2016 | lektor počas game jamu v rámci projektu LAG - Festival of Arts and Independent Games |
Sliezka univerzita | Tešín | 27.6. - 3.7. 2017 | lektor počas game jamu v rámci projektu LAG - Festival of Arts and Independent Games |
TU v Liberci, Fakulta umnění | Liberec | jún 2021 | oponent diplomovej práce |
Business and Technology University | Tbilisi | 2. december 2021 / vyžiadaná prednáška | pozvaná prednáška / Local History of Gaming Experience in Soc-bloc |
Business and Technology University | Tbilisi | 2. december 2021 / vyžiadaná prednáška | pozvaná prednáška / Intensive Prototyping Session |