Mgr. Michal Kabát, PhD.

odborný asistent Katedra digitálnych hier
Mgr. Michal Kabát, PhD.

AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Dangerous Zone: Games Caught Between Education and Indoctrination / Michal Kabát, Juraj Kovalčík, 2021. - Príspevok je indexovaný vo WoS a Scopus. DOI DOI 10.34190/GBL.21.100. In: Proceedings of the 15th European Conference on Game Based Learning ECGBL 2021 / ed. Panagiotis Fotaris. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2021. - ISBN 978-1-914587-12-2. - ISSN 2049-0992, s. 396-403.


AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciáchGame jams as a source of creativity in promoting eco-innovations / Zdenko Mago, Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection.In: Megatrends and Media : Digital Universe : Digital Universe / editors: Zuzana Bučková, Lenka Rusňáková, Martin Solík. - 1. vyd. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2019. - ISBN 978-80-572-0015-4 (online), s. 386-398 [online].


ADE Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisochTeaching metaverse. What and how to (not) teach using the medium of virtual reality / Michal Kabát, 2016. - Popis urobený: 14. 12. 2017.In: Edutainment. - ISSN 2543-6384, Vol. 1, iss. 1 (2016), pp. 53-59 [online].


AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciáchVirtual Reality Games and Environmental Awareness / Michal Kabát, Alexandra Alföldiová, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus a WoS CC.In: The Proceedings of the 13th International Conference on Game Based Learning ECGBL 2019 / edited by Lars Elbaek, Gunver Majgaard, Andrea Valente. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-38-9. - ISSN 2049-0992, s. 363-370.


ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Is larp the answer to the gamification of events and education? A case study of the ongoing implementation of quests and coins to the core of the festival / Alexandra Kukumbergová, Michal Kabát, 2020. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 10, č. 2 (2020), s. 224-227.


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Typografia a dizajn I-II. Teória digitálnych hier Bc Mediálne a komunikačné štúdiá
Vývojové nástroje I. Teória digitálnych hier Bc Mediálne a komunikačné štúdiá
Elektronický šport I. - VI. Teória digitálnych hier Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Streaming a komentovanie digitálnych hier I. - VI. Teória digitálnych hier Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Praktikum herného vývoja I. - VI. Teória digitálnych hier Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Tvorba webových stránok I., II. Teória digitálnych hier Bc. Mediálne a komunikačné štúdiá
Kreatívne praktikum elektronického športu I. - IV. Teória digitálnych hier Mgr. Mediálne a komunikačné štúdiá
Komentovanie a streaming digitálnych hier I. - IV. Teória digitálnych hier Mgr. Mediálne a komunikačné štúdiá
Kreatívne praktikum herného vývoja I. - IV. Teória digitálnych hier Mgr. Mediálne a komunikačné štúdiá

Erasmus +: 017-1-PL01-KA204-038869_Strategic Partnership for School Education-Location-based Games as a Contemporary, Original and Innovative Method of Seniors Teaching and Learning. Viac info: http://logaset.eu/ Forma: účasť Cieľom projektu bola praktická implementácia geolokačných hier do vzdelávania seniorov v oblasti digitálnych zručností a ich meranie. Forma účasti: zodpovedný riešiteľ (vedúci) 


Creative Europe: 2015 – 1450/001 – 001Festival of Art and Independent Games LAG. Forma: účasť. Cieľom projektu bola realizácia herných jamov na medzinárodnej úrovni, vzdelávanie študentov herných odborov a výmena zručností a skúseností v edukačnom procese. zodpovedný riešiteľ (vedúci) Doba riešenia: 2017 - 2019 https://lagfestival.us.edu.pl/sk/


KEGA 023UCM-4/2020 Rozvoj digitálnoherných štúdií a dizajnu. Cieľom projektu je tvorba materiálov určená na výučbu predmetov v programe teória digitálnych hier. 2020 - 2022. Forma: účasť, riešiteľ.  


VEGA 1/0038/22 Využitie kompetitívnych digitálnych hier na rozvoj tímovej kohézie a sociálnej adaptácie Generácie Z


Kreatívne centrum – adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra. Manažér pre expertné a konzultačné služby.


Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Seminár rakúskej ekonómie INESS 2014
Edukácia seniorov vo oblasti digitálnych médií LOGASET 2018
Projektová výučba TALENTWAY 2019
Adobe Creative Suite UCM 2012 - 2016
Web Development / CMS Manažment UCM 2008
Learn to Coach Pixel Federation (Martina Gallovičová) / Leaf (Viera Lasáková) 2021
Radical Candor Pixel Federation (Martina Gallovičová) 2021
Rozvoj profesijných kompetencií vysokoškolského učiteľa UCM, Filozofická fakulta 2022
Kurz Karierového poradenstva pre 21. storočie Certifikát: https://careerguidancecourse.eu/ 2022
Absolvent podnikateľského akcelerátora Game Jam Plus 2022 / 2023
Mentoring v tvorbe newsgames Facts Game Jam, A Maze Festival, Goethe Inštitút Bratislava 2024
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Hra Fake Spotting Víťaz Bratislava Game Jam 2020 2020
člen Slovenská asociácia elektronických športov od 2019 - súčasnosť
Higher Education Video Game Alliance od 2018 - súčasnosť
člen Esport Research Group od 2020 - súčasnosť
člen Spolek Herní historie od 2020 - súčasnosť
člen redakčnej rady + recenzent Acta Ludologica od 2018 - súčasnosť
Garant sekcie Megatrends and Media + Marketing Identity 2015, 2017, 2019
hlavný organizátor, garant Central and Eastern European Games Studies Conference 2017
Organizátor Týždeň vedy a techniky / sekcia digitálnych hier 2018 - súčasnosť
člen komisie štátnych bakalárskych a magisterských skúšok od 2015 - súčasnosť
prednášajúci - téma Virtuálny LARP: http://konference.rolling.cz/wp-content/uploads/2023/01/Larpovakonference_2023_program.pdf Larpová konference 14.1.2023
Recenzent Hungarian Journal of English and American Studies (https://ojs.lib.unideb.hu/hjeas)  2022
1. miesto Facts Game Jam s hrou Bearly News Goethe inštitút Bratislava / A Maze festival Berlin 6. - 9. apríl 2024
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Ritsumeikan University Kjóto, Japonsko 13.-21.1.2018 výskumná a pedagogická činnosť
Uppsala University Gotland, Švédsko jún 2018 visiting researcher
Ostravská univerzita Ostrava 12.6. - 16.6. 2016 lektor počas game jamu v rámci projektu LAG - Festival of Arts and Independent Games
Sliezka univerzita Tešín 27.6. - 3.7. 2017 lektor počas game jamu v rámci projektu LAG - Festival of Arts and Independent Games
TU v Liberci, Fakulta umnění Liberec jún 2021 oponent diplomovej práce
Business and Technology University Tbilisi 2. december 2021 / vyžiadaná prednáška pozvaná prednáška / Local History of Gaming Experience in Soc-bloc
Business and Technology University Tbilisi 2. december 2021 / vyžiadaná prednáška pozvaná prednáška / Intensive Prototyping Session