Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.

odborná asistentka, vedúca Katedry marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave Katedra marketingovej komunikácie
Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.

Doktorka Jurišová pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie ako odborná asistentka od roku 2011. Na FMK absolvovala bakalárske, magisterské aj doktorandské štúdium. Súčasne absolvovala aj bakalárske štúdium na Právnickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave.

V rámci pedagogickej, vedeckej a publikačnej činnosti sa špecializuje na oblasť firemnej a vizuálnej identity, branding, design thinking a inovatívne formy vzdelávania a taktiež na oblasť event marketingu. V tejto sfére publikuje doma aj v zahraničí. Je spoluriešiteľkou viacerých vedeckých projektov.

Na FMK v súčasnosti vedie Katedru marketingovej komunikácie, je členkou a zároveň tajomníčkou Akademického senátu FMK. Spolu s ďalšími kolegami organizuje obľúbený študentský event Týždeň vedy a techniky, ktorého cieľom je prinášať na akademickú pôdu zaujímavých rečníkov z praxe z oblasti marketingu, médií či digitálnych hier. Taktiež je súčasťou organizačného tímu jesennej konferencie Marketing & Media Identity. Okrem toho obsahovo napĺňa spoluprácu s Grow with Google Slovensko, vďaka čomu majú študenti možnosť vypočuť si trendy v online marketingu priamo od Google trénerov na pravidelných eventoch.

Na Katedre marketingovej komunikácie sa snaží o neustále zlepšovanie kvality študijného programu marketingová komunikácia, kvality vzdelávacieho procesu, o kontinuálny rozvoj spolupráce s organizáciami, agentúrami a zadávateľmi z marketingovej a reklamnej branže a taktiež o rozvoj projektovej činnosti katedry. Spolu s kolegami z katedry implementovala do výučby viacerých predmetov project based learning a design thinking a iniciovala vznik a realizáciu Design Thinking Labov, inovatívnych priestorov na projektovú výučbu.

Okrem pedagogickej a vedeckej činnosti sa v spolupráci s foxinthebox.studio venuje projektom, ktoré sa dotýkajú tvorby vizuálnych identít, brandingu, nastaveniu komunikačnej stratégie značiek. Jej srdcovou záležitosťou je konferencia o dizajne a vizuálnej komunikácii Design it! Conference, ktorú spoluorganizuje so svojimi študentmi. Konferencia sa koná na jeseň v kultúrnom centre Malý Berlín v Trnave a vystupujú na nej zvučné mená zo slovenskej dizajnérskej scény.

Oblasti záujmu: corporate identity, vizuálna identita, dizajn, branding, design thinking, event marketing.

 

Dôležité odkazy

 

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

The impact of brand-voice integration and artificial intelligence on social media marketing / Peter Murár, Michal Kubovics, Vladimíra Jurišová, 2024. - Kategória do roku 2021 ADF. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.4.

In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 15, č. 1 (2024), s. 50-63.



V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Slogans in English and Slovak advertisements: stylistic aspect / Halyna Stashko, Ľudmila Čábyová, Vladimíra Jurišová, 2022.

In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 7, č. 3 (2022), s. 76-115 [online].



V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia

Design Thinking Driven Innovations in Organisations as a result of the Groundswell Effect / Vladimíra Jurišová, Igor Piatrov, 2023. - Kategória do roku 2021 AFC. Príspevok je indexovaný v Scopus.

In: Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship. 1. part.. 1 : part. / Edited by Fernando Moreira and Shital Jayantilal. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2023. - ISBN 978-1-914587-82-5. - ISSN 2049-1050, s. 425-434 [online].



V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia

Community Management on Facebook: How to Solve Problems with Negative Reactions and Comments from Groundswell? / Vladimíra Jurišová, Igor Piatrov, 2022.

In: Proceedings of the 9th European Conference on Social Media : A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 / ed. Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyzewska. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2022. - ISBN 978-1-914587-30-6. - ISSN 2055-7213, s. 74-81. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.





AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Building Brand Identity on Instagram / Vladimíra Jurišová, 2020. In: Proceeding of the 7th European Conference on Social Media ESCM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 119-126. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.



Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Teória a tvorba Corporate Identity Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Event marketing Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Kabinet kreativity I., II., III., IV. Marketingová komunikácia 1. + 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

2022-1-SK01-KA220-HED-000089101 (ERASMUS+ KA 220) - spoluriešiteľka a zástupkyňa vedúceho medzinárodného projektu Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability. Vedúci projektu: PhDr. Peter Murár, PhD. (2023 - 2026)


KEGA 021UCM-4/2024 - vedúca vedeckého projektu Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia (2024 - 2026)








VEGA 1/0334/24 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. Vedúca projektu: doc. PhDr. Daniela Kollárová, PhD. (2024 - 2026)




IROP: Kreatívne centrum - adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra (2022 - 2023)



VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2021 - 2023)




Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Španielsky jazyk Akadémia vzdelávania v Trnave 2003
Francúzsky jazyk Francúzsky Inštitút v Bratislave 2007-2010
Project Based Learning Talentway Academy 05/2019
Design Thinking Tools: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping Talentway Academy 06/2019
Design Thinking Tools: Who? What? How? Why? Brainstorming, Ishikava, Describe Your Idea Talentway Academy 02/2020
Slido for Education: Powering two way interaction during virtual classes Slido 03/2020
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 03/2020
Creative Skills for Innovation: Design Thinking Grow with Google Slovakia 09/2011, 11/2019
Štatistické metódy vo výskume FMK UCM 11/2020
Projektový manažment: Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 11/2020
Excel FMK UCM 11/2020
Interaktívne prvky v online výučbe: Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard FMK UCM 02/2021
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 03/2021
Neuromarketing a jeho využtie vo vede, výskume a výučbe MethodLab, FMK UCM 09/2021
Marketing Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 11/2021
Projektová výučba a projektové riadenie Ostravská univerzita 04/2022
Design Thinking Kick off workshop Kiuub Studio 04/2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 09/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
Design Thinking Workshopy: Segmentárcia, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka - Service Designer, Švung 10/2022 - 12/2022
Marketing Rulezz – All about Tik Tok PS: Digital, MarketerBiz 12/2022
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? Academic Business Centrum 12/2022
PS: Digital Breakfast - AI Edition PS: Digital 02/2023
PS: Digital Breakfast - Meme Edition PS: Digital 03/2023
Workshopy: Tvorba stratégie značky Inspiration Minar 04-05/2023
Hovor ako TED - workshop prezentačných zručností Lektor: Šárka Patkošová / Ekonomická univerzita 12/2023
Workshop: 7+ - jednoduchý návod, ako sa naučiť pozerať na kreativitu v reklame Lektor: Peter Kačenka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett 02/2024
Workshop: Využívanie kreatívnych patternov v reklame Lektor: Peter Kačenka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett 02/2024
Workshop: Leadership in Education Lektor: Arnie Aniel, Shinawatra University, Bangkok, Thajsko 04/2024
Design Thinking Course Univeridad de Navarra, Pamplona, Španielsko 06/2024
Kvalitatívna a kvantitatívna obsahová analýza FMK UCM 06/2024
Design Thinking Course FMK UCM 09/2024
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Hlavná organizátorka a koordinátorka vedeckého podujatia Týždeň vedy a techniky Týždeň vedy a techniky, FMK UCM 2009 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu, FMK UCM 2009 - 2012
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, FMK UCM 2013 - 2021
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019 - súčasnosť
Členstvo v Akademickom senáte FMK / tajomník FMK UCM 2018 - súčasnosť
Koordinátorka spolupráce a organizátorka pravidelných eventov v oblasti online marketingu Grow with Google x FMK UCM 2017 - súčasnosť
Členka komisií pre štátne skúšky FMK UCM v Trnave 2011 - súčasnosť
Členka edičnej rady medzinárodného vedeckého časpisu Central European Journal of Labour Law and Personell Management Central European Journal of Labour Law and Personell Management 2020 - súčasnosť
Členka hodnotiacej komisie Súťaž KEMP x FMK UCM 2022
Koordinátorka tímu zodpovedného za implementáciu vizuálnej identity UCM UCM 2019 - súčasnosť
Členka Rady pre študijný program marketingová komunikácia FMK UCM 2021 - súčasnosť
Členstvo v domácej profesijnej organizácii Slovenská asociácia sociálnej antropológie 2021 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii European Social Marketing Association 2021 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť
Členstvo vo vedeckom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť
Členstvo v Akademickom senáte FMK / tajomíčka a podpredsedníčka AS FMK za zamestnaneckú časť FMK UCM 2022 - súčasnosť
CEO & Managing Director Kabinetu kreativity - marketingovej agentúry na FMK UCM FMK UCM 2022 - súčasnosť
Členka Vedeckej rady vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie Wolters Kluwer 2023 - súčasnosť
Členka Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu Rada pre reklamu 2023 - súčasnosť
Členka organizačného výboru medzinárodnej vedeckej konferencie International Symposium on Communication, Information and Society - Current Dynamics in Communication Turecko 2024
Mentor Judges - International Creativity and Innovation Award / ICIA 2024 King Mongkut's University of Technology Thonburi, Bangkok, Thajsko 26.4. - 28.4.2024
Členka súťažnej poroty v dizajnovej súťaži návrhov na vizuálnu identitu mesta Skalica Mesto Skalica 14.2.2025
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Univerzita Jana Amose Komenského Praha, Česká republika 02/2011 - 05/2011 Erasmus
Pedagogical University of Cracow Krakow, Poľsko 22.5.2017 - 25.5.2017 Erasmus+
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Osijek, Chorvátsko 11.6.2018 - 14.6.2018 Erasmus+
University of Malaya Kuala Lumpur, Malajzia 2.6.2022 - 13.6.2022 Erasmus+ KA 171
Alanya University Alanya, Turecko 8.5.2023 - 12.5.2023 Erasmus+
Shinawatra University Pathum Thani, Bangkok, Thajsko 22.4. - 1.5.2024 Erasmus+ KA 131
Institution of SpainBcn-Barcelona Gran Canaria, Kanárske ostrovy 23.9. - 27.9.2024 Erasmus+ KA 131