Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.

odborná asistentka, vedúca Katedry marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave Katedra marketingovej komunikácie
Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.

toto sa kopíruje zo súčasného webu fmk

V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

The impact of brand-voice integration and artificial intelligence on social media marketing / Peter Murár, Michal Kubovics, Vladimíra Jurišová, 2024. - Kategória do roku 2021 ADF. DOI 10.34135/communicationtoday.2024.Vol.15.No.1.4.

In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 15, č. 1 (2024), s. 50-63.



V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Slogans in English and Slovak advertisements: stylistic aspect / Halyna Stashko, Ľudmila Čábyová, Vladimíra Jurišová, 2022.

In: Lege Artis : Language yesterday, today, tomorrow. - ISSN 2453-8035, Roč. 7, č. 3 (2022), s. 76-115 [online].



V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia

Design Thinking Driven Innovations in Organisations as a result of the Groundswell Effect / Vladimíra Jurišová, Igor Piatrov, 2023. - Kategória do roku 2021 AFC. Príspevok je indexovaný v Scopus.

In: Proceedings of the 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship. 1. part.. 1 : part. / Edited by Fernando Moreira and Shital Jayantilal. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2023. - ISBN 978-1-914587-82-5. - ISSN 2049-1050, s. 425-434 [online].



V2 Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka – kapitola, príspevok, abstrakt, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, príspevok z podujatia

Community Management on Facebook: How to Solve Problems with Negative Reactions and Comments from Groundswell? / Vladimíra Jurišová, Igor Piatrov, 2022.

In: Proceedings of the 9th European Conference on Social Media : A Virtual Conference hosted by Pedagogical University of Krakow Poland 12-13 May 2022 / ed. Iwona Lupa-Wójcik, Marta Czyzewska. - 1. vyd. - Reading : Academic Conferences International Limited, 2022. - ISBN 978-1-914587-30-6. - ISSN 2055-7213, s. 74-81. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.





AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Building Brand Identity on Instagram / Vladimíra Jurišová, 2020. In: Proceeding of the 7th European Conference on Social Media ESCM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 119-126. Príspevok je indexovaný v databáze Scopus.



Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Teória a tvorba Corporate Identity Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Event marketing Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Kabinet kreativity I., II., III., IV. Marketingová komunikácia 1. + 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

2022-1-SK01-KA220-HED-000089101 (ERASMUS+ KA 220) - spoluriešiteľka a zástupkyňa vedúceho medzinárodného projektu Design Thinking as a method of soft skills and digital skills development in higher education to increase employability. Vedúci projektu: PhDr. Peter Murár, PhD. (2023 - 2026)


KEGA 021UCM-4/2024 - vedúca vedeckého projektu Vytvorenie interaktívneho multimediálneho študijného materiálu pre študijný program marketingová komunikácia (2024 - 2026)








VEGA 1/0334/24 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Význam interakčných väzieb ovplyvňujúcich nákupný rozhodovací proces vybraného spotrebiteľského segmentu v kontexte identifikácie kľúčových komunikačných a výkonnostných metrík B2C trhu. Vedúca projektu: doc. PhDr. Daniela Kollárová, PhD. (2024 - 2026)




IROP: Kreatívne centrum - adaptácia priestorov UCM FMK pre účely vytvorenia kreatívneho centra (2022 - 2023)



VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľka vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie. Vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA (2021 - 2023)




Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Španielsky jazyk Akadémia vzdelávania v Trnave 2003
Francúzsky jazyk Francúzsky Inštitút v Bratislave 2007-2010
Project Based Learning Talentway Academy 05/2019
Design Thinking Tools: Who? What? How? Why?, Persona, Brainstorming, Brainwriting, Letter to Grandma, Prototyping Talentway Academy 06/2019
Design Thinking Tools: Who? What? How? Why? Brainstorming, Ishikava, Describe Your Idea Talentway Academy 02/2020
Slido for Education: Powering two way interaction during virtual classes Slido 03/2020
G Suite: Online výučba cez Google Meet FMK UCM 03/2020
Creative Skills for Innovation: Design Thinking Grow with Google Slovakia 09/2011, 11/2019
Štatistické metódy vo výskume FMK UCM 11/2020
Projektový manažment: Pertov a Ganttov diagram FMK UCM 11/2020
Excel FMK UCM 11/2020
Interaktívne prvky v online výučbe: Kahoot, Mentimeter, Google Jamboard FMK UCM 02/2021
Digital Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 03/2021
Neuromarketing a jeho využtie vo vede, výskume a výučbe MethodLab, FMK UCM 09/2021
Marketing Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 11/2021
Projektová výučba a projektové riadenie Ostravská univerzita 04/2022
Design Thinking Kick off workshop Kiuub Studio 04/2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM 09/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
Design Thinking Workshopy: Segmentárcia, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka - Service Designer, Švung 10/2022 - 12/2022
Marketing Rulezz – All about Tik Tok PS: Digital, MarketerBiz 12/2022
Hodnotenie študentov v rámci VŠ predmetov – Ako rozvíjať soft skills u študentov? Academic Business Centrum 12/2022
PS: Digital Breakfast - AI Edition PS: Digital 02/2023
PS: Digital Breakfast - Meme Edition PS: Digital 03/2023
Workshopy: Tvorba stratégie značky Inspiration Minar 04-05/2023
Hovor ako TED - workshop prezentačných zručností Lektor: Šárka Patkošová / Ekonomická univerzita 12/2023
Workshop: 7+ - jednoduchý návod, ako sa naučiť pozerať na kreativitu v reklame Lektor: Peter Kačenka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett 02/2024
Workshop: Využívanie kreatívnych patternov v reklame Lektor: Peter Kačenka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett 02/2024
Workshop: Leadership in Education Lektor: Arnie Aniel, Shinawatra University, Bangkok, Thajsko 04/2024
Design Thinking Course Univeridad de Navarra, Pamplona, Španielsko 06/2024
Kvalitatívna a kvantitatívna obsahová analýza FMK UCM 06/2024
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Hlavná organizátorka a koordinátorka vedeckého podujatia Týždeň vedy a techniky Týždeň vedy a techniky, FMK UCM 2009 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu, FMK UCM 2009 - 2012
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, FMK UCM 2013 - 2021
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Klub učitelů marketingu 2019 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019 - súčasnosť
Členstvo v Akademickom senáte FMK / tajomník FMK UCM 2018 - súčasnosť
Koordinátorka spolupráce a organizátorka pravidelných eventov v oblasti online marketingu Grow with Google x FMK UCM 2017 - súčasnosť
Členka komisií pre štátne skúšky FMK UCM v Trnave 2011 - súčasnosť
Členka edičnej rady medzinárodného vedeckého časpisu Central European Journal of Labour Law and Personell Management Central European Journal of Labour Law and Personell Management 2020 - súčasnosť
Členka hodnotiacej komisie Súťaž KEMP x FMK UCM 2022
Koordinátorka tímu zodpovedného za implementáciu vizuálnej identity UCM UCM 2019 - súčasnosť
Členka Rady pre študijný program marketingová komunikácia FMK UCM 2021 - súčasnosť
Členstvo v domácej profesijnej organizácii Slovenská asociácia sociálnej antropológie 2021 - súčasnosť
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii European Social Marketing Association 2021 - súčasnosť
Členstvo v organizačnom a programovom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť
Členstvo vo vedeckom výbore medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť
Členstvo v Akademickom senáte FMK / tajomíčka a podpredsedníčka AS FMK za zamestnaneckú časť FMK UCM 2022 - súčasnosť
CEO & Managing Director Kabinetu kreativity - marketingovej agentúry na FMK UCM FMK UCM 2022 - súčasnosť
Členka Vedeckej rady vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingu a marketingovej komunikácie Wolters Kluwer 2023 - súčasnosť
Členka Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu Rada pre reklamu 2023 - súčasnosť
Členka organizačného výboru medzinárodnej vedeckej konferencie International Symposium on Communication, Information and Society - Current Dynamics in Communication Turecko 2024
Mentor Judges - International Creativity and Innovation Award / ICIA 2024 King Mongkut's University of Technology Thonburi, Bangkok, Thajsko 26.4. - 28.4.2024
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Univerzita Jana Amose Komenského Praha, Česká republika 02/2011 - 05/2011 Erasmus
Pedagogical University of Cracow Krakow, Poľsko 22.5.2017 - 25.5.2017 Erasmus+
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Osijek, Chorvátsko 11.6.2018 - 14.6.2018 Erasmus+
University of Malaya Kuala Lumpur, Malajzia 2.6.2022 - 13.6.2022 Erasmus+ KA 171
Alanya University Alanya, Turecko 8.5.2023 - 12.5.2023 Erasmus+
Shinawatra University Pathum Thani, Bangkok, Thajsko 22.4. - 1.5.2024 Erasmus+ KA 131