background-pattern-full-black

Oddelenie PR

Brand manažérka

Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.

marker-icon  Nám. J. Herdu 2, Trnava, miestnosť č. 113b
phone-icon  033 5565 131
mail-icon  vladimira.jurisova(zav)ucm.sk

 

Social media manažér

Mgr. Martin Vanko, PhD.

marker-icon  Nám. J. Herdu 2, Trnava, miestnosť č. 113b
phone-icon  033 5565 131
mail-icon  martin.vanko(zav)ucm.sk

 

Externí spolupracovníci: 


Mgr. Magdaléna Švecová, PhD.
mail-icon  magdalena.svecova(zav)ucm.sk

 

Content creator 

Mgr. Branislav Oprala, PhD.
mail-icon  branislav.oprala(zav)ucm.sk

 

Tlačové správy, monitoring médií

Mgr. Peter Krajčovič, PhD.
mail-icon  peter.krajčovič(zav)ucm.sk

 

Editorka

Mgr. Miroslava Ožvaldová, PhD.
mail-icon  miroslava.ozvaldova(zav)ucm.sk

 

Grafická dizajnérka

Mgr. Natália Nagyová, PhD.
mail-icon  natalia.nagyova(zav)ucm.sk

Oddelenie PR vykonáva najmä túto agendu:

  • metodicky usmerňuje fakulty UCM a súčasti UCM v oblasti vzťahov s verejnosťou, marketingu a organizácie podujatí́, kongresov a konferencií;
  • poskytuje základné́ informácie o činnosti UCM a jej fakultách;
  • zabezpečuje po obsahovej stránke spravovanie web stránky UCM a aktualizáciu obsahu, podľa požiadaviek jednotlivých organizačných útvarov rektorátu;
  • zabezpečuje spoluprácu s tlačou a ostatnými masovokomunikačnými prostriedkami, organizuje tlačové konferencie rektora/rektorky a UCM;
  • zabezpečuje komunikáciu UCM s médiami a jej prezentáciu navonok;
  • spolupracuje pri tvorbe obsahu a formy komunikačných výstupov;
  • zabezpečuje propagáciu UCM a poskytuje informácie o činnosti UCM;
  • zabezpečuje uzatváranie zmlúv týkajúcich sa oblasti vzťahov s verejnosťou, marketingu a organizácie vybraných celouniverzitných podujatí, kongresov a konferencií (najmä zmluvy o dielo, licenčné autorské zmluvy, dohody o vykonaní práce s externými spolupracovníkmi);
  • zabezpečuje prezentáciu UCM na výstavách, konferenciách, veľtrhoch a významných spoločenských podujatiach vrámci Slovenskej republiky a spolupracuje pri prezentácii výsledkov vedeckovýskumnej práce UCM ako aj pri organizácii takýchto podujatí;
  • napomáha rozvoju spolupráce s vedeckými inštitúciami a s významnými subjektmi spoločenského života;
  • zabezpečuje plánovanie a realizáciu koncepcie propagácie UCM;
  • komunikuje s dodávateľskými reklamnými inštitúciami;
  • zabezpečuje prípravu, spracovanie, úpravu a produkciu propagačných materiálov;
  • metodicky usmerňuje predaj marketingových predmetov s logom UCM;
  • vypracúva systém propagácie vedeckých, pedagogických a ostatných aktivít UCM a zabezpečuje jeho realizáciu;
  • zabezpečuje organizáciu celouniverzitných propagačných podujatí scieľom získania nových študentov a celouniverzitných spoločenských podujatí;
  • pomáha zabezpečovať komunikáciu s absolventmi;
  • vykonáva ďalšie súvisiace úlohy a činnosti.