Mgr. Igor Piatrov, PhD.

odborný asistent Katedra marketingovej komunikácie
Mgr. Igor Piatrov, PhD.

Doktor Piatrov pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie ako odborný asistent od roku 2019. Je absolventom FMK UCM v bakalárskom, magisterskom aj doktorandskom stupni štúdia v študijnom programe marketingová komunikácia. 

Svoju pedagogickú, vedeckú a publikačnú činnosť orientuje predovšetkým na oblasť digitálneho marketingu, sociálnych médií a marketingovej komunikácie. Zaoberá sa tiež spotrebiteľským správaním pripojených spotrebiteľov, a to najmä z pohľadu ich vzťahu k trendom marketingovej komunikácie.

Je spoluzakladateľom Kabinetu marketingu, ktorý na FMK zabezpečuje chod praktického kurzu online marketingu. Rozvíja spoluprácu s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr (ADMA), s ktorou sa podieľajú na tvorbe bloku prednášok prepojených so slovenskými reklamnými a marketingovými agentúrami. 

Počas svojho štúdia pracoval ako Student Brand Manager v spoločnosti Red Bull, kde nadobudol praktické skúsenosti s kompletnou implementáciou marketingového mixu v špecifickej oblasti trhu. Po ukončení štúdia naďalej pôsobí v praxi, v rámci ktorej sa profesijne venuje digitálnemu marketingu.

Oblasti záujmu: marketingová komunikácia, digitálny marketing, sociálne médiá, obsahový marketing, spotrebiteľské správanie, pripojený spotrebiteľ.

 

Dôležité odkazy

 

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách

Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.


AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Innovative Approach to Consumer Segmentation in a Digital Age and Their Attitude to Environmental Issues / Igor Piatrov, Alena Kusá, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. DOI DOI 10.34190/ECIE.19.170.

In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019 / edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 788-794.


AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Generation Y Communication Preferences of Environmental Topics on Social Networks / Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.053.

In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 206-211.


AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách

Perception of global environmental problems by Generation C and its marketing communication preferences / Alena Kusá, Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. DOI DOI 10.1051/shsconf/20207401021.

In: Globalization and its socio-economic consequences : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] / Tomáš Klieštik (ed.). - 1 vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. - (ISSN 2261-2424, SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 74). - ISSN 2261-2424, s. 1-7.


AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách

Creative approach of an education institution to Instagram communication / Igor Piatrov, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.

In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 206-213.


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Obsahový marketing a sociálne médiá I., II. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Reklama na sociálnych médiách Marketingová komunikácia 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Kabinetné praktikum marketingu I., II., III., IV. Marketingová komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Obsahový marketing a sociálne médiá I., II. Aplikované mediálne štúdiá 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Digitálny marketing I., II. Aplikované mediálne štúdiá 2. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá
Digitálny marketing I., II. Masmediálna komunikácia 1. stupeň Mediálne a komunikačné štúdiá

ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľ medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie


VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie.



VEGA 1/0078/18 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky




VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu 

tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu


Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Grow with Google Certification Programme Google Slovensko 04-06/2019
Project-based learning Talentway Academy 05/2019
G Suite: Online výučba cez Google Meet Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 03/2020
Creative Skills for Innovation Grow with Google Slovensko 11/2020
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe Method Lab, Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 09/2021
Marketing Rulezz 2021 PS: Digital, MarketerBiz 11/2021
Design Thinking Kick off workshop Studio Kiuub, Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave 04/2022
Marketing Rulezz 2022 PS: Digital, MarketerBiz 09/2022
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie Adam Brocka - Service Designer 10 -12/2022
Marketing Rulezz – All about Tik Tok PS: Digital, MarketerBiz 12/2022
PS: Digital Breakfast: AI Edition PS: Digital 02/2023
PS: Digital Breakfast: Meme Edition PS: Digital 03/2023
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom Inspirations Minar 04-05/2023
Marketing Rulezz 2024 PS: Digital, MarketerBiz 2024
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Česká marketingová společnost/člen ČMS 2019, 2020
Klub učitelů marketingu/člen ČMS - KUM 2019 -
POPAI Central Europe/člen POPAI 2020, 2021
Člen komisií pre štátne skúšky FMK 2019 - súčasnosť
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, FMK 2019 - 2021
Organizátor marketingových hackathonov FMK 2019 - súčasnosť
Organizátor kurzu online marketingu FMK 2017 - súčasnosť
Koordinátor spolupráce s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr FMK, ADMA 2020 - súčasnosť
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing & Media Identity 2022 - súčasnosť
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
Faculty od Multimedia communications, Tomáš Baťa University in Zlín Zlín, Czech Republic 1.02.2019 – 28.02.2019 CEEPUS, freemover
University of Malaya Kuala Lumpur, Malaysia 3.06.2022 – 12.06.2022 Erasmus+
Alanya University Alanya, Turkey 8.05.2023 – 12.05.2023 Erasmus+