Mgr. Igor Piatrov, PhD.

Doktor Piatrov pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie ako odborný asistent od roku 2019. Je absolventom FMK UCM v bakalárskom, magisterskom aj doktorandskom stupni štúdia v študijnom programe marketingová komunikácia.
Svoju pedagogickú, vedeckú a publikačnú činnosť orientuje predovšetkým na oblasť digitálneho marketingu, sociálnych médií a marketingovej komunikácie. Zaoberá sa tiež spotrebiteľským správaním pripojených spotrebiteľov, a to najmä z pohľadu ich vzťahu k trendom marketingovej komunikácie.
Je spoluzakladateľom Kabinetu marketingu, ktorý na FMK zabezpečuje chod praktického kurzu online marketingu. Rozvíja spoluprácu s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr (ADMA), s ktorou sa podieľajú na tvorbe bloku prednášok prepojených so slovenskými reklamnými a marketingovými agentúrami.
Počas svojho štúdia pracoval ako Student Brand Manager v spoločnosti Red Bull, kde nadobudol praktické skúsenosti s kompletnou implementáciou marketingového mixu v špecifickej oblasti trhu. Po ukončení štúdia naďalej pôsobí v praxi, v rámci ktorej sa profesijne venuje digitálnemu marketingu.
Oblasti záujmu: marketingová komunikácia, digitálny marketing, sociálne médiá, obsahový marketing, spotrebiteľské správanie, pripojený spotrebiteľ.
Dôležité odkazy
AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Spotrebiteľské správanie a marketingová komunikácia v kontexte kruhovej ekonomiky / Igor Piatrov, Dominik Jánoš, Denisa Jánošová ; recenzenti: Alena Kusá, Miloš Čambál, Zbigniew Widera. - 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2020. - 151 s. [9AH]. - ISBN 978-80-7598-948-2.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Innovative Approach to Consumer Segmentation in a Digital Age and Their Attitude to Environmental Issues / Igor Piatrov, Alena Kusá, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze Scopus. DOI DOI 10.34190/ECIE.19.170.
In: Proceedings of the 14th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2019 / edited by Panagiotis Liargovas, Alexandros Kakouris. - [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International, 2019. - ISBN 978-1-912764-34-1. - ISSN 2049-1050, s. 788-794.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Generation Y Communication Preferences of Environmental Topics on Social Networks / Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v Scopus. DOI DOI 10.34190/ESM.20.053.
In: Proceedings of the 7th European Conference on Social Media ECSM 2020 / edited by Christos Karpasitis, Christiana Varda. - Reading : Academic Conferences and Publishing International, 2020. - ISBN 978-1-912764-63-1. - ISSN 2055-7213, s. 206-211.
AFD Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Perception of global environmental problems by Generation C and its marketing communication preferences / Alena Kusá, Igor Piatrov, 2020. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS Core Collection. DOI DOI 10.1051/shsconf/20207401021.
In: Globalization and its socio-economic consequences : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] : sustainability in the global-knowledge economy : 19th international scientific conference : [conference proceedings] / Tomáš Klieštik (ed.). - 1 vyd. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. - (ISSN 2261-2424, SHS Web of Conferences, ISSN 2261-2424 ; 74). - ISSN 2261-2424, s. 1-7.
AFC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
Creative approach of an education institution to Instagram communication / Igor Piatrov, 2019. - Príspevok je indexovaný v databáze WoS CC.
In: Creative strategy / strategy of creativity : trends in creative marketing communication : trends in creative marketing communication / editors: Dušan Pavlů, Petr Majerik. - Praha : Professional Publishing, Vysoká škola kreativní komunikace, 2019. - ISBN 978-80-88260-38-7, s. 206-213.
Názov predmetu | Študijný program | Stupeň | Študijný odbor |
---|---|---|---|
Obsahový marketing a sociálne médiá I., II. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Reklama na sociálnych médiách | Marketingová komunikácia | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Kabinetné praktikum marketingu I., II., III., IV. | Marketingová komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Obsahový marketing a sociálne médiá I., II. | Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálny marketing I., II. | Aplikované mediálne štúdiá | 2. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
Digitálny marketing I., II. | Masmediálna komunikácia | 1. stupeň | Mediálne a komunikačné štúdiá |
ERASMUS+ K220 - 2022-1-SK01-KA220-HED-000087258 - spoluriešiteľ medzinárodného projektu Podpora kreativity a kreatívneho myslenia v oblasti vzdelávania marketingovej komunikácie
VEGA 1/0458/21 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie.
VEGA 1/0078/18 - spoluriešiteľ vedeckého projektu Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky
VEGA 1/0283/15 Aspekty marketingovej komunikácie v oblasti procesu
tvorby hodnoty zákazníka na trhu B2C v kontexte s maximalizáciou trhového podielu v nákupnom spáde maloobchodu
Popis aktivity, názov kurzu | Názov inštitúcie | Rok |
---|---|---|
Grow with Google Certification Programme | Google Slovensko | 04-06/2019 |
Project-based learning | Talentway Academy | 05/2019 |
G Suite: Online výučba cez Google Meet | Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 03/2020 |
Creative Skills for Innovation | Grow with Google Slovensko | 11/2020 |
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe | Method Lab, Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 09/2021 |
Marketing Rulezz 2021 | PS: Digital, MarketerBiz | 11/2021 |
Design Thinking Kick off workshop | Studio Kiuub, Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave | 04/2022 |
Marketing Rulezz 2022 | PS: Digital, MarketerBiz | 09/2022 |
Design Thinking workshopy: Segmentácia zákazníkov, Mapovanie zákazníckej cesty, Kvalitatívny výskum, Interpretácia dát, Ideácia a prototypovanie | Adam Brocka - Service Designer | 10 -12/2022 |
Marketing Rulezz – All about Tik Tok | PS: Digital, MarketerBiz | 12/2022 |
PS: Digital Breakfast: AI Edition | PS: Digital | 02/2023 |
PS: Digital Breakfast: Meme Edition | PS: Digital | 03/2023 |
Workshopy k tvorbe stratégie značky s Pavlom Minárom | Inspirations Minar | 04-05/2023 |
Marketing Rulezz 2024 | PS: Digital, MarketerBiz | 2024 |
Aktivita, funkcia | Názov inštitúcie, grémia | Časové vymedzenia pôsobenia |
---|---|---|
Česká marketingová společnost/člen | ČMS | 2019, 2020 |
Klub učitelů marketingu/člen | ČMS - KUM | 2019 - |
POPAI Central Europe/člen | POPAI | 2020, 2021 |
Člen komisií pre štátne skúšky | FMK | 2019 - súčasnosť |
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing Identity, FMK | 2019 - 2021 |
Organizátor marketingových hackathonov | FMK | 2019 - súčasnosť |
Organizátor kurzu online marketingu | FMK | 2017 - súčasnosť |
Koordinátor spolupráce s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr | FMK, ADMA | 2020 - súčasnosť |
Člen organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie | Marketing & Media Identity | 2022 - súčasnosť |
Názov inštitúcie | Sídlo inštitúcie | Obdobie trvania pôsobenia/pobytu | Mobilitná schéma, pracovný kontrakt |
---|---|---|---|
Faculty od Multimedia communications, Tomáš Baťa University in Zlín | Zlín, Czech Republic | 1.02.2019 – 28.02.2019 | CEEPUS, freemover |
University of Malaya | Kuala Lumpur, Malaysia | 3.06.2022 – 12.06.2022 | Erasmus+ |
Alanya University | Alanya, Turkey | 8.05.2023 – 12.05.2023 | Erasmus+ |