doc. Ing. Jaroslav Bednárik, PhD., MSc.

univerzitný profesor Katedra marketingovej komunikácie
doc. Ing. Jaroslav Bednárik, PhD., MSc.

Na UCM pôsobí od roku 1997 a na FMK UCM od roku 2003. Vysokoškolské štúdium absolvoval na MTF STU v Trnave. Tu v roku 2009 získal titul PhD. V roku 2012 habilitoval na FMK UCM.

Vedecko-výskumnú a publikačnú činnosť orientuje na oblasť personálneho marketingu, krízovú komunikáciu a spoločenskú zodpovednosť. Je autorom vedeckých monografií, učebníc, skrípt a publikácií v indexovaných domácich a zahraničných časopisoch. V minulom období pôsobil ako prorektor pre rozvoj UCM. Je členom VR FMK, členom Odborovej komisie pre doktorandské štúdium, Rady kvality FMK , členom redakčných rád časopisov, vedeckých rád konferencií, členom štátnicových komisií a komisií pre dizertačné skúšky, hodnotiteľom projektov VEGA a KEGA, hodnotiteľom SAAVŠ. Je spolugarantom študijného programu masmediálne štúdiá.

Oblasti záujmu: riadenie ľudských zdrojov a personálny marketing, krízový manažment, krízová komunikácia a spoločenská zodpovednosť, ekonomika.

 

Dôležité odkazy

 

AAA Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách Personálny manažment v kontexte trvalo udržateľného rozvoja / Jaroslav Bednárik, Ivana Gubrická ; recenzenti: Jaroslav Rašner,Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Łódź : Księży Młyn Dom Wydawniczy Michał Koliński, 2013. - 192 s. - ISBN 978-83-7729-078-1.


AAB Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Mož nosti internej komunikácie v riadení ľudských zdrojov pri aplikácii CSR : vedecká monografia / Lucia Szkuráková, JaroslavBednárik ; recenzenti: Miloš Čambál, Andrea Chlpeková, Rudolf Rybanský. - 1. vyd. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave,Fakulta masmediálnej komunikácie, 2016. - 162 s. - ISBN 978-80-8105-838-7.


ADN Vedecké práce v domácich časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Change of paradigm in personnel strategy - corporate social responsibility and internal communication / Jaroslav Bednárik, 2019.In: Communication Today . - ISSN 1338-130X, Roč. 10, č. 2 (2019), s. 42-56.


ADM Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS

Implementing new trends not only in personnel communication with scarce professions on labour market in the context of technology interference / Jaroslav Bednárik, Jana Charvát Janechová, 2021. In: AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - ISSN 1804-7890, Roč. 11, č. 1 (2021), s. 110-113.


V3 Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu – abstrakt, článok, abstrakt z podujatia, poster z podujatia, článok z podujatia

Changes in purchasing behaviour after the onset of the Covid-19 pandemic related to the application of corporate social responsibility / Peter Ušák, Jaroslav Bednárik, 2022.In: Communication Today. - ISSN 1338-130X, Roč. 13, č. 1 (2022), s. 180-189.


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Krízová komunikácia marketingová komunikácia 2. stupeň mediálne a komunikačné štúdiá
Všeobecná ekonomická teória marketingová komunikácia 1. stupeň mediálne a komunikačné štúdiá
Ekonomika a podnikanie marketingová komunikácia 1. stupeň mediálne a komunikačné štúdiá

VEGA 1/0078/18 Aspekty marketingovej komunikácie v manažérskych procesoch kruhovej ekonomiky, doba riešenia: 2018 - 2020, vedúci projektu doc. Ing. Rudolf Rybanský, CSc. - člen riešiteľského kolektívu


VEGA 1/0640/15: Koncepcia Phygital a jej uplatnenie v udržateľnom integrovanom environmentálnom manažmente podnikov, doba riešenia: 2015-2018, vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD. – člen riešiteľského kolektívu


VEGA 1/0458/21 - Manažment konceptu "spodnej vlny" zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie, doba riešenia: 2021 - 2024, vedúci projektu: PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA


VEGA 1/0304/24: Vplyv a hodnota digitalizácie inovácií marketingovej komunikácie produktov pre generácie ekologických používateľov

2024 – 2026, vedúca projektu: Ing. Renáta Miklenčičová, PhD.


Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Kurz EBCL (Level A) – certifikát FMK UCM v Trnave 2010
Projektový manažment: Pertov a Ganttov diagram FMK UCM v Trnave 2020
Neuromarketing a jeho využitie vo vede, výskume a výučbe FMK UCM v Trnave 2021
Online kurz „Kariérové poradenstvo v 21. storočí“ FMK UCM v Trnave 2022
Pokročilé funkcie MS Teams FMK UCM v Trnave 2022
Kvalitatívny výskum – IPSOS FMK UCM v Trnave 2023
Využitie AI v publikačnej činnosti. FMK UCM v Trnave 2023
Didaktika: Diagnostika a sebareflexia FMK UCM v Trnave 2024
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii ČMS, ČR 2019 -
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii POPAI Central Europe 2019 -
Člen redakčnej rady vedeckého časopisu Communication Today Communication Today 2019 -
Člen redakčnej rady vedecko – teoretického časopisu Štát a právo Štát a právo 2017
Člen redakčnej rady odborného časopisu Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu Výkonnosť podniku odborný časopis Výkonnosť podniku 2012 -
Člen vedeckého výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity Marketing Identity 2014 -
Členstvo v profesijnej organizácii Slovenská asociácia procesného riadenia 2012 -
Členstvo v zahraničnej profesijnej organizácii Polish Communication Association 2021 -
Člen Rady kvality FMK FMK UCM v Trnave 2021 -
Posudzovateľ Slovenskej akreditačnej agentúry pre vysoké školstvo. SAAVŠ 2022 -
Člen vedeckého výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity Marketing Identity, FMK UCM 2014 - súčasnosť
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
University of Economic Katowice, Poľsko 11.11.2019 - 15.11.2019 Erasmus+
Vysoká škola finanční a správní Praha, ČR 05.10.2021 - 11.10.2021 Erasmus+
Slezská univerzita v Opavě Opava, ČR 02.04.2024 - 05.04.2024 Erazmus+
SpainBcn-Programs in Spain Barcelona, Španielsko 10.04.2025-14.03.2025 Staff training Mobility