Mgr. Martin Graca, PhD.

odborný asistent Katedra mediálnej výchovy
Mgr. Martin Graca, PhD.

ADM - VRABEC, N., GRACA, M.: Mobile applications in the context of the new evangelization. European Journal of Science and Theology. Vol. 13, no. 4 (2017), pp. 123-135. ISSN 1841-0464.


ADM - GRACA, M.: Rate of use of social network in Catholic media in Slovakia. European Journal of Science and Theology. Roč. 16, č. 1 (2020), s. 113-118. ISSN 1841-0464.


ACB - GRACOVÁ, S., BRNÍK, A., GRACA, M., PRONER, J.: Základy audiovizuálnej tvorby. 1. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2018. 124 s. ISBN 978-80-8105-914-8.


ADN - GRACOVÁ, S., BôTOŠOVÁ, Ľ., GRACA, M., BRNÍK, A.: Comparison Of Television Broadcasting For Children And Youth In A Public Broadcaster In The Slovak And Czech Republic During The Covid-19 Pandemic. In: Media Literacy and Academic Research. - ISSN 2585-8726, Roč. 3, č. 2 (2020). s. 48-61.


AFC - GRACA, Martin. Catholic media in Slovakia and their audience on social networks. In: ESRARC 2019 : 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book: 11th European Symposium on Religious Art, Restoration & Conservation : Proceedings Book. María Luisa Vázquez de Ágredos-Pascual, Iulian Rusu, Claudia Pelosi. Torino: Kermes, 2019, s. 286-288. ISBN 978-88-32029-11-6.


Názov predmetu Študijný program Stupeň Študijný odbor
Audiovizuálna a multimediálna tvorba pre marketingovú prax I., II. Marketingová komunikácia Prvý Mediálne a komunikačné štúdiá
Autorské praktikum - kamera, strih Teória digitálnych hier Druhý Mediálne a komunikačné štúdiá
Počítačová grafika Aplikované mediálne štúdiá Druhý Mediálne a komunikačné štúdiá

CBC01021 - Komunikáciou k prosperite Slovensko – Ukrajinského prihraničného regiónu (COPESU) doba riešenia: 2015-2017, účasť: spoluriešiteľ projektu


VEGA 1/0708/18 Aspekty využívania koncepcie SoLoMo marketingu na zvýšenie povedomia o ekoinováciách doba riešenia: 2018-2020, vedúca projektu: prof. Ing. Anna Zaušková, PhD., účasť: spoluriešiteľ projektu


KEGA 010UCM-4/2018 Materiálno-didaktická podpora výučby mediálnej výchovy prostredníctvom školiaceho mediálneho strediska na FMK UCM v Trnave doba riešenia: 2018-2020, vedúca projektu: doc. PhDr. Viera Kačinová, PhD., účasť: spoluriešiteľ projektu


APVV-0754-12 (2013 - 2015) Implementácia kvantitatívnych a kvalitatívnych výskumných stratégií monitorovania a evaluácie úrovne mediálnej gramotnosti v Slovenskej republike. Člen riešiteľského kolektívu.


Project ID #/Title: 22020344 (1.11.2020 - 30.4.2022)V4: Increasing Digital Competencies - The Growth Of Education In Society. Člen riešiteľského kolektívu.


Popis aktivity, názov kurzu Názov inštitúcie Rok
Design Thinking/New Generation of Founders Grow with Google programme 2020
E-learning pre kariérových poradcov E-learning: Kariérové poradenstvo pre 21. storočie 2022
Meet the Future of AI: Countering Sophisticated & Advanced Disinformation EURACTIV 2023
Aktivita, funkcia Názov inštitúcie, grémia Časové vymedzenia pôsobenia
Člen redakčnej rady/Grafic Production Coordinator Media Literacy and Academic Research 2018 - súčasnosť
Člen redakčnej rady/Grafic Production Coordinator Acta Ludologica 2018 - súčasnosť
Člen Disciplinárnej komisie FMK Disciplinárna komisia Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave 2017 - súčasnosť
Názov inštitúcie Sídlo inštitúcie Obdobie trvania pôsobenia/pobytu Mobilitná schéma, pracovný kontrakt
J. J. Strossmayer University of Osijek Osijek, Chorvársko 11.06.2018 – 14.06.2018 Erasmus+
Lucian Blaga University of Sibiu, Faculty of Social Sciences and Humanities Sibiu, Rumunsko 02.03.2015 – 01.04.2015 CEEPUS, freemover
Hochschule der Medien Stuttgart, Nemecko 22.11.2021 – 26.11.2021 Erasmus+
J. J. Strossmayer University of Osijek Osijek, Chorvársko 22.03.2022 – 26.03.2022 Erasmus+